Monday, September 5, 2011

APRICON FARMAS HEALTH.

Untuk informasi pihak Encik/ Cik /Tuan/Puan/Dato/ Datin;

APRICON FARMAS HEALTH adalah produk daripada kapsul biji APRIKOT yang sangat kaya dengan Vitamin B17. Dimana, mengikut kajian-kajian makmal dan saintis-saintis di seluruh dunia, terutamanya Negara-negara seperti USA, GERMANY, JEPUN, biji apricot sangat berkhasiat dan kaya dengan Vitamin B17. Dimana VITAMIN B17 ini, mampu membantu mencegah dan merawat pelbagai jenis kanser dan penyakit-penyakit kronik dan pelbagai jenis penyakit yang boleh membawa maut.

Untuk pengetahuan Encik/Puan/Cik/Tuan, syarikat kami TK FARMAS SOLUTION & INDUSTRIES adalah syarikat yang pertama di Malaysia yang menghasilkan kapsul biji aprikot yang kaya dengan Vitamin B17.

Syarikat kami juga adalah sebuah syarikat yang di naungi oleh Profesor Dr. Sayed Zainal Husin Wafa, di mana beliau sangat berpengalaman dan sudah lama dalam bidang perubatan. Beliau juga banyak menghasilkan buku-buku perubatan untuk dijadikan sumber rujukan universiti-universiti.

Produk ini mendapat penghormatan dan penghargaan sebagai produk vitamin B17 yang pertama di Malaysia yang mana telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) No. Pendaftaran MAL 11030074 TC.

Produk APRICON FARMAS HEALTH juga telah mendapat liputan akhbar UTUSAN untuk 1 muka surat penuh di ruangan INFO KESIHATAN.


Berikut adalah maklumat harga produk :

HARGA APRICON FARMAS HEALTH (VITAMIN B17)
(VITAMIN B17 KAPSUL BIJI APRIKOT)


APRICON FARMAS HEALTH 150 KAPSUL

DILULUSKAN OLEH :
Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM)
( MAL 11030074 TC)



HARGA DIPASARAN RM 149.00 - Semenanjung Malaysia
Untuk tempahan 019-5540452